Bezorging accessoires via DPD

Dagelijkse verzending vanuit ons magazijn
Bestellingen die op voorraad zijn, worden dagelijks vanuit ons magazijn verzonden met DPD. De bestelling word in de meeste gevallen dezelfde dag of uiterlijk de werkdag er na verzonden.

Levertijden en beschikbaarheid
De levertijden die op onze website vermeld staan, zijn altijd een indicatie en geen garantie. Indien een product niet meer direct leverbaar is of opnieuw besteld moet worden, informeren wij je daar zo snel mogelijk over.

Track & Trace informatie
Zodra het pakket gereed is voor verzending, ontvang je een e-mail met een track & trace code. Hiermee kun je de zending volgen en zien wanneer de levering staat ingepland. Ben je niet thuis op het moment van bezorging, dan volgt DPD de standaardprocedure, bijvoorbeeld levering bij een afhaalpunt of een nieuwe bezorgpoging.

Verzendkosten en levering buiten Nederland
De verzendkosten voor accessoires worden tijdens het bestelproces duidelijk weergegeven. Voor leveringen buiten Nederland kunnen andere tarieven en langere levertijden gelden.

Schade of ontbrekende onderdelen
Mocht er schade ontstaan tijdens transport of blijken er onderdelen te ontbreken, meld dit dan direct bij ontvangst en stuur ons binnen 48 uur een bericht met foto’s. Wij zorgen er vervolgens voor dat dit correct wordt opgelost.

Vragen over verzending
Heb je vragen over de verzending of de status van je bestelling? Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem gerust contact op via telefoon, e-mail of het contactformulier.




Laatst bekeken producten

betaalmogelijkheden