Met All in House krijg jij gegarandeerd jarenlang de beste aanvullende service voor constructieproblemen èn de beste bescherming tegen vlekken!
Van de beste reinigings- en verzorgingsproducten, de kennis van en liefde voor materialen en constructie tot en met hét topteam van service specialisten: wij hebben alles in huis zodat jij zorgeloos kunt genieten van jouw nieuwe zitmeubel

Je koopt een nieuw meubel met All in House en activeert je service direct na levering via https://www.allinhouse.nl/activate/

Bij levering is jouw nieuwe meubel al voorzien van een hoogwaardige onzichtbare bescherming of je kunt eenvoudig zelf je meubel onzichtbaar beschermen met één van onze beschermingsproducten uit de ontvangen serviceset.

Blijft er toch een vlek achter? Dan kun je deze gemakkelijk schoonmaken met één van onze reinigers. Geen reiniger ontvangen, krijg je de vlek er toch niet uit of heb je een constructieprobleem? Onze professionals van het Customer Care team staan volledig tot jouw beschikking!

Just Enjoy!!
Let op: Deze servicevoorwaarden zijn alleen van toepassing in Nederland
Bewaar jouw originele aankoopbewijs van je nieuwe zitmeubel in combinatie met de servicevoorwaarden-kaart(en) uit de serviceset, of jouw originele aankoopbewijs van je nieuwe zitmeubel met het op naam geregistreerde certificaat dat jij per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële All in House bewijs.
De meest voorkomende vlekken vallen allemaal onder All in House*.
Bij textiel/microleder, afgedekt- en open leder reinigen wij vlekken van:
Alle dranken, zoals:
Alle voedingsmiddelen, zoals:
Bij textiel/microleder en afgedekt leder (niet bij open leder) reinigen wij ook:
Alle lichamelijke vlekken van mens en huisdier:
Alleen bij afgedekt leder reinigen wij ook:
*Voor alle gevallen die buiten de vlekkenservice vallen gaan wij indien mogelijk samen met je op zoek naar een passende oplossing. Als klant van All in House geniet je dan van 50% korting op ons normale reinigingstarief.
Bij een vlek is snelheid essentieel. Meld jouw vlek daarom altijd binnen 3 dagen na ontstaan zodat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. Zo houden we samen jouw meubel vlekvrij.
Wij bieden de oplossing voor de volgende problemen*:
*Problemen met elektronische onderdelen vallen niet onder de standaard constructieservice. Je kunt hiervoor de E-Service gebruiken indien je deze bij aankoop van je meubels hebt aangeschaft.
Zorg altijd dat er iemand van minimaal 18 jaar aanwezig is en voor een schone werkomgeving bij bezoek van onze service specialist zodat deze altijd goed zijn werk kan doen. Daarnaast moeten onze service specialisten voor hun eigen veiligheid altijd hun werkschoenen dragen in huis. Zo zorgen we er samen voor dat jouw meubel in topconditie blijft.
Let op: All in House is geen reinigingsabonnement, het is een vlekken- en constructieservice. Opgespaarde vlekken en algehele aanvuiling vallen niet onder de service.
Heb je een probleem wat niet onder de service valt of heb je toch behoefte aan een volledige meubelreiniging? Ook hierbij helpen wij graag! Voor alle gevallen buiten de servicevoorwaarden gaan wij indien mogelijk samen met je op zoek naar een passende oplossing. Indien je hiervan gebruik wilt maken neem dan contact op met ons Customer Care team van All in House, zij helpen je graag verder. https://www.allinhouse.nl