Bezorgen van de door u bestelde meubelen:

Vanaf € 500.- worden de meubelen gratis thuisbezorgd door heel NL *Uitgezonderd de wadden eilanden !

  • Zodra uw meubelen bij ons binnen zijn gekomen, wordt er direct contact met u opgenomen voor het maken van een afspraak.

  • Zorg aub dat er iemand aanwezig is op de afgesproken bezorgdag en afleveradres , denk aan uw buren, of familie . Dit voorkomt minimaal € 50,00 her- bezorgkosten.

  • Zorg aub ervoor dat u tijdens aflevering in staat bent de order te voldoen, tenzij u reeds het volledige bedrag betaald heeft.

Controleer of uw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoongegevens juist zijn ingevuld op uw faktuur. Geef bij eventuele verhuizingen de nieuwe gegevens tijdig aan ons door.

Wij verzoeken u de ingang of doorgang van uw woning vrij te maken van obstakels. Tevens dient u na te gaan of de meubelen via de normale weg naar binnen kunnen.

Het bezorgen op een etage hoger dan begane grond zonder lift, is voor uw eigen rekening dus 1e 2e etage wordt door ons niet voorzien zonder lift aangezien de bezorger meestal alleen is, of er zou iemand aanwezig kunnen zijn die een handje helpt, uw levering plaatsen wij dus enkel op de begane grond. Bij het huren van en verhuislift zal de leveringstermijn iets langer duren, omdat dit op elkaar moet worden afgestemd.


De meubelen dienen bij aflevering:

  • Door onze bezorgmedewerker van de verpakking te worden ontdaan.

  • Gemonteerd te worden, tenzij op de order anders is overeengekomen, let op! bij DHL pakketten zal u zelf ten alle tijden zorg moeten dragen voor montage en plaatsing van het bestelde DHL product, de scherp geprijsde Woood collectie bv is altijd zelfmontage en dit betreft DHL pakketten, dit is makkelijk door u zelf te realiseren door een duidelijk handleiding, deze colllectie valt buiten alle voorwaarden en wordt geleverd met DHL, en wordt afgeleverd aan de deur.

  • Op de gewenste plaats worden neergezet, dwz enkel op de begane grond (woonkamer) als er geen lift aanwezig is leveren wij alleen achter de eerste voordeur, bij aanwezigheid van een lift is dit geen enkel probleem.

  • In aanwezigheid van de klant gecontroleerd te worden op eventuele schade.

  • Gecontroleerd te worden op de juistheid van geleverde goederen.

  • In geval van eventuele schade dient dit direct op het afleverdocument genoteerd te worden.

  • Indien op verzoek van de klant meubelen ingepakt achterblijven, dient u er rekening mee te houden dat alle garantie op transportschade claims komen te vervallen. Na controle tekent u voor: "Ontvangst in goede staat en onbeschadigd".

U kunt begrijpen dat schadeclaims achteraf niet meer in behandeling kunnen worden genomen. De bezorgmedewerker dient tevens zorg te dragen voor het meenemen van emballage materiaal, tenzij u aangeeft deze te willen behouden. Betaling van het restantbedrag dient voor of bij aflevering geheel te worden voldaan d.m.v. een pin betaling. Betalingen per bank dienen minimaal 2 werkdagen voor levering op onze rekening te staan. Contante betaling bij aflevering is mogelijk.

*Wij danken u voor uw medewerking en wensen u veel plezier met uw aankoop.

Natuurlijk wonen is al 29 jaar ! een CBW-erkende woonwinkel.




betaalmogelijkheden